Man väljer inte sin sexualitet. Det är inget val som man gör för att vara populär. Människor som pratar om att det är trendigt att var bög, det vet ingenting. Det vet inte vad de pratar om. Det är inget frivilligt val man gör och faktum är att hade jag kunnat välja så hade jag valt att vara heterosexuell. För det är så mycket enklare, både inför mig själv och andra. Man kan inte välja sin sexuella läggning. Det är med en hela livet. Fatta!?!

Detta är min historia… Jag har alltid vetat att jag gillar killar. Alltid. Och jag har alltid skämts för det. Varför? Jo, för det var först den gången när jag var sex år som jag förstod att det inte var normalt att en kille gillade andra killar.

Jag var på sommarhem och tyckte mycket om pojken som var i familjen. Vi lekte och hade det roligt under flera dagar. Trots att jag bara var sex år så ville jag se hans kropp och utforska det som gick. För mig var det helt naturligt. Jag kände då inget konstigt i det. Vi utforskade varandras kroppar i en lekstuga på det sätt som små barn kan göra… Då slogs dörren upp och mamman gallskrek mot mig. Vad gör du med min son!? Jag fick ta allt och jag fattade ingenting. Jag var sex år och fick ta skuld och skam för detta. Jag skickades hem och min pappa bannade mig länge för detta.

Idag vet jag att detta satte djupa spår i mig… så djupa att jag egentligen aldrig har återhämtat mig från dem. Jag var så utsatt och kände mig så fel, så fel att jag begravde allt som hade med känslor att göra under många år framåt. Gilla killar det var ju så totalt fel. Inte nog med det. För när jag sedan försökte var mig själv, vara Jerry så fick jag skit för det också. Min pappa hånade mig under många år. Din lilla bögjävel… du är ju svag och liten… varför umgås du bara med tjejer? Bögjävel fick jag höra många gånger.

Han gillade aldrig mig och det kände jag. När min mor dog så hade jag ingen kvar och jag tvingades att klara mig själv. Jag stängde in allt som hade med känslor att göra och då speciellt de känslor jag hade för män. Min pappa fattade ingenting. Han hatade mig för att jag inte var som han ville att jag skulle vara. Jag svalde och höll allt inom mig och trodde på allvar att det var fel på mig. Det satt kvar länge. Ibland så undrar jag om det fortfarande finns kvar där undermedvetet… jag hatar mig själv för att jag vill ha killar..?

Jag gifte mig. Fick 3 barn och försökte anpassa mig. Jag älskade min fru på de sätt som jag trodde var rätt. Men var det äkta kärlek? Jag vet inte…jag älskade på det sätt jag kunde. Idag kan jag känna att hon varit det närmaste kärlek jag kunde komma, men jag valde ju som ni vet att straffa ut mig från henne. Hon som var det bästa jag haft…För ett par år sedan så träffade jag en kille. Från början bara en sexuell flört, han var ung och jag njöt av att vara med honom trots att jag gjorde allt för att straffa mig ur hans kärlek. Det lyckades tillslut och idag vill han inte veta av mig. Det fanns människor med i bilden som hela tiden påtalade för mig hur fel han var för mig. Varför vet jag inte idag… men orden etsade sig fast. Han var för ung för mig och så vidare…

Idag vet jag bättre, jag saknar … så in i helvete på ren svenska. Men jag har aldrig tillåtit mig att älska killar fullt ut. Dåtiden skriker i mitt inre om hur fel det är… och det kämpar jag med varje dag. Älska

Din jävla bög…. hur kan du ens tillåta dig att känna? Du ska bara vara passiv och inte ta plats i detta samhälle. Homosexuella är villebråd för att ta emot all skit som finns. Mina känslor är tabu och skit. Ingen jävel vill ha med en bög att göra. Jo, håller jag tyst och spelar med, då går det bra.. men yppa för fan inte ett ord om dina känslor… då är livet kört… så känns det för mig allt som oftast! Livet är kört. Tror ni att jag valt detta frivilligt? Jag vill också ha någon att älska, att krama om… men hur lätt är det tror ni?! I Sverige 2011?! Det är för mig så illa ibland att jag inte vill vara kvar… är ni nöjda nu dårå… ni som tror att detta går att bota?! I perioder så mår jag så jävla dåligt över min längtan efter en man… kan ni förstå detta? I Sverige 2011?!